Sorularınızı Yanıtlıyoruz

ANASAYFA

HAKKINDA

YAZILAR

SORU SOR

BİLGİ BANKASI

RANDEVU & İLETİŞİM

Çocuk Psikoloğu Başak Ünver Sorularınızı Yanıtlıyor Psikoloğumuz Sorularınızı Ücretsiz Yanıtlıyor

SORU : 4 yasini yeni bitiren bir oglum var sürekli oyun oynamak istiyo ve tek basina asla oynamiyor tabi herzaman onunla oynayamiyoruz oynamayinca cok hircinlasiyo bu yuzden oğlumu haftada bir goren babanne hala annane olsun oğlumu sabahtan aksama kadar oynatiyo aman aglamasin aman hircinlasmasin diye sizce bu dogrumu oglum eve gelince ayni ilgiyi bizdende bekliyo ama hak verirsinizki butun gun oynayamiyoruz bu seferde hafta sonu yapilan ilgiyi aradigi ve biz yapamadigimiz icin bizi sucluyo ve bizden uzaklasip hep onlarla olmak istiyo zaman zamn eve bile donmek istemiyo neyapmaliyiz lutfen yardimci olun

CEVAP : Merhaba. Çocukların ağlamasını engellemek için aşırı taviz veren tutumlar, çocuğun bu durumu kullanmasına neden olur. Dengeli bir ilgi, çocuğa verilecek izinler konusunda diğer akrabalarla kurulacak işbirliği, çocuğun da uyumlu davranışlarını artıracaktır.

Psikolog Başak Ünver

+ PSİKOLOĞUMUZA SORU SORUN

DİĞER PSİKOLOJİK SORULAR

›› Tüm Sorular

Arama Yapın

Çocuklardaki Psikolojik Sorunları Psikoloğumuza Sorun

3 yasinda krese giden oglum var.ben ve esim calisiyoruz.oglumun cok sinirli bir yapisi var.en ufak biseyde biz... devamı

Çocuklardaki Psikolojik Sorunları Psikoloğumuza Sorun

26 aylik bir oglum var ayni zamanda 26 haftalik hamileyim. Oncelikle tuvaleti geldiginde soyluyor fakat tuvale... devamı

Çocuklardaki Psikolojik Sorunları Psikoloğumuza Sorun

Hocam merhabalar.19 aylik kizim var.ogretmenim bir ilcede kizimdan dolayi ilceye okula yakin bir eve tadindik.... devamı

Çocuklardaki Psikolojik Sorunları Psikoloğumuza Sorun

oglum deniz 2.sinifa gidiyor.ogretmeni dersi dinlemedigini ve devamli konustugunu soyluyor.dersleri anlamiyor.... devamı

Çocuklardaki Psikolojik Sorunları Psikoloğumuza Sorun

Hocam merhaba 15 aylik ikiz erkek bebeklerim var.ikisinin karakteri birbirlerine cok zit birisi hic kucaktan i... devamı

Çocuk Psikoloğum Ücretsiz Android Mobil Uygulaması

ETİKETLER

TWITTER'DAYIZ

FACEBOOK'TAYIZ

PSK. BAŞAK ÜNVER

2005 yılında İstanbul Üniversitesi Psikoloji bölümünden mezun oldum. Üniversite yıllarında o zamanlar ülkemizde henüz uygulanmayan Peri Masalları Testinin ülkemiz çocukları için standardizasyon çalışmasında...

Bize Hemen Ulaşın

FacebookTwitterInstagramGoogle PlusPinterest
Bumerang - Yazarkafe

RANDEVU ALIN

Ergen ve çocuk psikoloğumuz Başak Ünver'den online randevu almak için aşağıdaki butona tıklayınız.

İletişim bilgileriniz bize ulaştığında en kısa sürede randevunuzu onaylamak için sizinle iletişime geçilecektir.
Her hakkı saklıdır © 2015 Çocuk Psikoloğum I Tasarım & Programlama CreaNet Bilişim Hizmetleri